Experiența vastă mi-a oferit plăcerea de a lucra și de a avea rezultate certe cu elevii hotărâți, care sunt convinși că a învăța Chimia nu presupune o pregătire mecanică ci, pregătire de excepție - prin care să-și formeze și să folosească corect terminologia, fenomenele și conceptele specifice chimiei, să-și antreneze abilitățile gândirii și competențele de bază (gândirea critică, analiza, procesarea datelor).

Este ușor să obții rezultatele dorite într-un examen? Este simplu? Este nevoie de rigoare științifică, de atenție la detalii. Veți face apel la memorie și la creativitate. Vă veți lupta cu cifre, cu formule, cu denumiri. Veți interpreta fenomene. Vă veți lăsa imaginația să creeze, să de dezvolte…. și nu în ultimul rând - va trebui să vă încadrați în timp sau să faceți față emoțiilor examenului.

Reușita la orice examen presupune atitudinea față de învățare. Încurajez copiii să gândească, să-și formuleze ipoteze științifice, să le testeze și apoi să tragă singuri concluziile astfel încât să răspund nevoilor și provocărilor lor.


The formulation of a problem is often more essential than its solution, which may be merely a matter of mathematical or experimental skill. To raise new questions, new possibilities, to regard old problems from a new angle require creative imagination and marks real advances in science.
— Albert Einstein, 1938